Succes bij Interclubwedstrijd Pupillen

Pupillen_Alkmaar_03122011

Pupillen_Alkmaar_03122011Onder leiding van Danielle Leijen deden maar liefst twaalf enthousiaste pupillen zaterdag 3 december mee aan een Interclubwedstrijd voor Pupillen die door AYC werd georganiseerd op De Meent. Voor zes Pupillen was het hun allereerste Interclubwedstrijd.
De resultaten van team 1 waren heel goed. Jochem van Lith en Anna van den Bos haalden beide een gouden medaille, Sam Steins Bisschop een zilveren medaille, en Serge Yoro een bronzen medaille. Kristie van Leest werd op de eerste 300m gediskwalificeerd, maar dat was volgens Danielle niet terecht. In het ploegenklassement werd het team tweede achter het zeer sterke team van AYC Alkmaar. Team 2, met de pupillen die voor de eerste keer aan een Interclub meededen, reed onder de naam Jaap Eden, en werd achtste in het ploegenklassement. Iedereen heeft heel erg zijn best gedaan, en soms werd een persoonlijk record verbeterd.
De uitslag is te vinden op: https://www.alkmaarscheijsclub.nl/uitslagen