Gratis kaarten voor NK Shorttrack op Jaap Eden

SHORTTRACK_CLUBTOER

Bericht van de De Jaap Edenbaan: Het KPN NK Shorttrack keert terug naar de bakermat van het Nederlandse shorttrack. Ben jij een echte sportfan? Houd je van snelheid en spektakel? Kom dan naar het NK Shorttrack op 5 en 6 januari in de ijshal van de Jaap Eden IJsbaan in Amsterdam. Er is van alles te beleven: actie op het ijs, een dj die de grootste hits draait en verschillende acties waarbij je leuke prijzen kunt winnen!

Het draait op het KPN NK echter niet alleen maar om de gouden medailles, maar ook om deelname aan het EK Shorttrack dat op 18 tot 20 januari 2013 plaatsvindt in Malmö, Zweden. Voor de rijders staat er veel op het spel, het belooft dan ook een waar spektakel te worden. Ben je ook enthousiast geworden? Stuur dan een e-mail te sturen naar actie@jaapeden.nl. Vermeld hierin je naam, het aantal kaarten en dat datum dat je wilt komen kijken. Per persoon kun je maximaal 4 kaarten aanvragen. Wees er snel bij want op = op!