Gratis Schaatsen Coolste Baan Olympisch Stadion

Beste schaatsenrijders, Gedurende de periode 1 t/m 25 februari ligt er voor iedereen een 400m ijsbaan in het Olympisch Stadion. Wellicht heeft u reeds gehoord van dit initiatief. De openingstijden van De Coolste Baan waren vooraf vastgesteld tot 22.00h. Echter, een aantal weken geleden heeft RTL Late Night (van Humberto Tan) gekozen om vanaf de Coolste Baan uit te zenden. Hierdoor blijft de baan tot 23.00h open en de binnenbaan zelfs tot 23.30h.

Graag nodigen we u daarom uit om GRATIS te komen schaatsen tussen 21.30h en 23.00h, op door-de-weekse dagen (ma t/m vr) van 6 t/m 21 februari op de Coolste Baan van Nederland. Wanneer u hiervan gebruik wilt maken, kunt u zich vanaf 21.20h melden, met een geldige abonnementspas van de Jaap Edenbaan, bij de entree van de Coolste Baan van Nederland in het Olympisch Stadion.

Met vriendelijke groet,

Patrick Wouters en Rintje Ritsma