Interclub Theo de Walstrofee – 19 januari 2014

Theo Wals Trofee 2014 Enschede

Theo Wals Trofee 2014 EnschedeEén van de hoogtepunten tijdens een seizoen is de interclubwedstrijd Theo de Wals in Enschede. Ook dit jaar waren de pupillen van HCA weer uitgenodigd om naar Enschede af te reizen. We konden alleen geen jongenspupil D vinden die mee kon naar de wedstrijd. Op het snelle ijs van Enschede hebben onze pupillen weer goed gereden.

De nodige PR’s zijn weer scherper gezet. Miranda heeft de jeugd weer goed gecoacht. Tirza, Yael, Diemer, Bart, Femke, Joep en Anouk …. jullie hebben de club goed vertegenwoordigd en geweldig gereden. Anouk is mooi eerste geworden bij de meisjespupillen D. Het was weer een feest om met deze jonge rijders een interclub te rijden.

Voor uitslagen en foto’s klik hier .