HCA-Familieavond groot succes!

Een leuk programma, prettig gezelschap, prima weer en lekker sportief bezig zijn met je trainingsmaatjes en/of je gezin. Dat was in het heel kort de HCA-familieavond.

In 27 teams van 4 werd er gestreden op maar liefst 6 onderdelen. Iedereen reed een honderd meter en daarna kon je je sterkste onderdeel uitkiezen. Hevige discussies in elk team, wie doet de slalom, wie glijdt er het verst op één been, jij rijdt altijd al de verkeerde kant op en jij rijdt sneller achter- dan vooruit. Uiteindelijk kwam men er wel uit en ontspon zich op elk onderdeel een serieuze strijd om de winst. Onder de enthousiaste aanmoedigingen van publiek en speaker Henk Veen zette iedereen zijn beste beentje voor. De juryleden op het ijs, Udo en Marja, hadden de zware en verantwoordelijke taak om alles te beoordelen. Zoals we gewend zijn, deden ze dat streng doch rechtvaardig. Als afsluiter moesten alle teams een rondje rijden aan de stok. Dit leverde hilarische situaties op, maar uiteindelijk kwam iedereen aan de finish. Kortom een erg geslaagde avond, waar jong en oud zich prima hebben vermaakt. Een evenement dat zeker voor herhaling vatbaar is.

Een kleine tip van de schrijver: volgend jaar een Koek en Zopie op het ijs met warme chocomel en glühwijn. Wie regelt dat?

Organisatie bedankt!!

Toevoeging van de redactie namens HCA:

Leuk was het om te ervaren hoe wij op deze familieavond werden gesponsord door
de volgende bedrijven:

*De Berkhoff (School voor Consumptieve Beroepen), Amsterdam.
*Schaatshuis de Bierkaai, Edam.
*Biesterveld Diamantairs, Volendam.
*De Skeeve Skaes, Amsterdam
*Toyota van Ekris, Mijdrecht.
*Waterman Sport, Amsterdam.

Namens onze leden bedankt voor jullie attenties!!