HCA Jacks en helmcaps

HCA cap

HCA jacks

Het was lang wachten maar we kregen zojuist het bericht binnen over delevering van de HCA jacks. Aanstaande zaterdag zal Josje de bestellingen dus kunnen afleveren en misschien zijn er nog wel leden die ook zo een mooi jack willen aanschaffen, in ieder te gebruiken volgend seizoen of ook nog bij het kampioenschap van Amsterdam. Deze zaterdag zijn dus in ieder geval de bestelde jacks aanwezig.

CAPS

U heeft ze misschien al wel gezien de caps die mooi over de helm passen en die wij in samenwerking met Hyro Sports en Paul Boersma hebben laten maken. De jeugdschaatsgroepen hebben er bij de start allemaal één gekregen in plaats van de mutsen die voorheen werden uitgedeeld. Het is in ieder geval ook makkelijk voor de trainers en het staat gezellig in de trainingsgroepen. Veel positieve reacties dus we hebben er caps bij laten maken voor degene die er ook één zouden willen aanschaffen.
We kunnen ze deze keer tegen een speciaal prijsje aanbieden van € 5,00 per stuk. Meld even bij Josje indien u hiervan gebruik wilt maken. Wij zorgen dat deze dan in uw bezit komt.

met vriendelijke groeten
Albert Gerritsen

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.