Het nieuwe schaatsseizoen

Albert GerritsenBeste HCA-ers, Wij komen langzamerhand weer uit onze zomerslaap, het nieuwe schaatsseizoen staat weer voor de deur. Eerdaags begint de puzzel voor de indeling van de groepen weer. Mocht u bepaalde zaken kwijt willen op dit gebied, dan willen wij dat graag weten; tenslotte proberen wij ook op dit punt het iedereen naar de zin te maken. Dat lukt natuurlijk helaas niet in alle gevallen. Wij vinden het alleen jammer als wij pas achteraf horen dat iets niet naar wens is verlopen.

Wensen omtrent trainingen op andere uren dan waar de HCA nu training geeft, zijn ook welkom. Ze zijn waarschijnlijk moeilijk in te vullen door de drukte, maar we kunnen het altijd proberen of proberen zaken te regelen met bevriende verenigingen. U kunt deze zaken in eerste instantie het beste kwijt bij Daniëlle Leijen.

Winter 2014-2015
Ook het komende jaar zullen weer de traditionele HCA-activiteiten worden georganiseerd, zoals de wedstrijdavonden, de 111 ronden, de interclub, de familieavond en natuurlijk de clubkampioenschappen. U kunt zich via de bekende kanalen opgeven en hou vooral de site van de HCA en de mails van Bart Postma over deze zaken goed in de gaten.

!!Grote clubactie: vanaf 13 september kunt u loten kopen!!

Dit alles dient ook weer gefinancierd te worden. In eerste instantie gebeurt dit via uw contributie, maarrrrrr wij hebben de vereniging weer ingeschreven voor de grote clubactie en wij hopen als bestuur op een grotere response dan het afgelopen jaar, zodat we op deze wijze de contributie laag kunnen houden. En u maakt via deze weg ook nog kans op prijzen. De banner staat al op de site aan de rechterkant. (Jaap van der Spek weer bedankt @)

Opening ijsbaan
11 oktober gaat de ijsbaan (pas) weer open, later dan vele andere banen, maar dat is nu eenmaal niet anders. Het zal daarnaast ook wel even wennen worden in de nieuwe horeca gelegenheid nu Jac Hoeve daar met zijn vaste ploeg niet meer de scepter zwaait.

Een prettig schaatsseizoen toegewenst namens het voltallige bestuur.

Albert Gerritsen
voorzitter