Joke Wittenberg uitgeschakeld door valpartij

JokeWittenberg

JokeWittenbergNa de internationale Masterwedstrijd in Erfurt op 19 en 20 november j.l. zou Joke Wittenberg met een groepje nog drie dagen blijven om lekker wat te trainen. Dat plan liep echter in het honderd, want toen ze maandag na de training van de ijsbaan naar het hotel fietste kwam ze ten val. De gevolgen waren niet mis: een kleine bloeding in de hersenen, een hersenschudding en een scheurtje in een jukbeen. In plaats van lekker schaatsen betekende dat een dag op de intensive care en nog twee dagen in het ziekenhuis. Ze is weer thuis, en het gaat gelukkig de goede kant op, maar ze moet het nog wel enkele weken rustig aan doen om alles in orde te laten komen.
Veel sterkte!