Voordelig aanbod smartcaps kids via KNSB

smartcaps

smartcapsOnze secretaris Willem Heikoop ontving via de KNSB een voordelige aanbieding van smartcaps voor kinderen. De smartcap is een hoofdbeschermer voor het schaatsen op kunst- en natuurijs, die bij een val op het hoofd het risico van hoofdletsel aanzienlijk vermindert.

De bestelling loopt via de vereniging en het aanbod is alleen geldig als de vereniging 10 stuks of meer afneemt. Als je interesse hebt, stuur dan een mail naar heikoopw@versatel.nl met daarin de gewenste kleur. Bij voldoende interesse zal Willem Heikoop contact met je opnemen en de bestelling verzorgen. Zie overige info.

De aanbieding betreft de maat S (= hoofdomtrek 49-53 cm) in de kleuren Navy, Kobalt, Khaki, Grijs, Geel, Groen, Wit en Camouflage. De kleuren zwart en roze zijn uitverkocht. Meer informatie over de smartcap, gewicht, kleur, etc. vindt u op https://www.smartcap.nl/kinderen-c-12.html

De aanbieding geldt alleen voor KNSB-verenigingen bij een afname van 10 stuks of meer.

Aanbiedingsprijs: € 35,70 per stuk inclusief BTW, exclusief verzendkosten.

Wilt u als vereniging bestellen, gebruikt u dan het online bestelformulier.

Voor vragen over deze hoofdbescherming en/of over het bestellen kunt u terecht bij Smartcap via info@smartcap.nl of 0575-551110.