Weg met koude voeten en natte bovenbenen

mbtack_red_beige

mbtack_red_beigeHet bedrijf van Ronald Warmerdam geeft leden van HCA tot 1 maart 2011 een korting van 25% op Muckboots en Rainlegs. Bestellen kan via de website www.smartproducts.nl

Bij het afrekenen kun je in het vakje Couponcode de code “hca” invullen. Je ontvangt dan automatisch de 25% korting.

Nooit meer koude voeten voor HCA leden.

Voor alle HCA leden die een hekel hebben aan koude voeten zijn er nu Muckboots. Als je eenmaal de originele MuckBoots aan je voeten gehad heeft wil je nooit meer terug naar een traditionele rubberlaars. MuckBoots zijn bijzonder lichte en comfortabele laarzen gemaakt van natuurrubber en neopreen en 100% waterdicht. Je voeten blijven onder alle omstandigheden warm en droog en geven meer comfort dan je ooit met andere laarzen zult ervaren. In de webshop vind je een overzicht van alle verkrijgbare modellen met foto’s en gebruikersvoordelen.

HCA leden ontvangen tot 1 maart 2011 een korting van 25%. Bestellen kan via de website www.smartproducts.nl

Ook kun je hier je nieuwe Rainlegs met 25 % korting bestellen. Bij het afrekenen kun je in het vakje Couponcode de code “hca” invullen. Je ontvangt dan automatisch je 25% korting.