Nieuwjaar

Albert Gerritsen

Beste HCA leden, Allereerst natuurlijk een geweldig gelukkig maar vooral gezond 2011. Het geluk van een goede gezondheid is ook afgelopen jaren ongetwijfeld weer bij een hoop leden duidelijk geworden. Velen zullen binnen de werkkring of privé iemand hebben verloren en pas dan realiseer jezelf de waarde van het grote goed: gezondheid.

De start van het nieuwe jaar voor het eerst op digitale wijze. Het zal u ongetwijfeld gaan opvallen dat we de “ papieren” OUP iets minder vaak zullen uitbrengen. We streven naar ongeveer 3 uitgaven met achtergrondinformatie. Heel veel (recente) zaken zullen vanaf nu via onze site worden bekend gemaakt. Kijk dus regelmatig voor nieuws op deze prachtige site. Een woord van dank gaat hiervoor speciaal uit naar Jaap van der Spek die we bijzonder dankbaar zijn voor het opzetten en redigeren van de site. Nu we een tijd draaien heeft Jaap toegezegd op de achtergrond ondersteuning te willen blijven geven maar zal het “ dagelijkse beheer ” worden overgenomen door 2 geweldige dames die dit onderling verder zullen regelen t.w. Marianne van Zuijlen en Eva Teijsse voor menigeen natuurlijk geen onbekenden. Daarnaast zullen (blijven) Bart Postma, de TC , leden van de OUP en het bestuur natuurlijk hun berichten ook via de site plaatsen.
Mocht u op een of andere manier een bijdrage voor of de site of een artikel in de OUP willen leveren neem dan contact op met Marianne, Eva of Erik Spronck.

Rest mij u allen veel sportplezier toe te wensen in 2011 op welk niveau dan ook.

Albert Gerritsen, voorzitter HCA

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.