Kleding bestellen

Pupilleninterclub Alkmaar 22-12-12

Voorheen werd de HCA-kleding verzorgd door Kaja Oehler. U kunt vanaf nu de kleding bestellen bij Hyrosports, Middenweg 161, Amsterdam (hoek Wethouder Frankeweg). Ze hebben nog een kleine overgebleven voorraad gekregen van Kaja. Misschien zit uw maat daar wel bij. Er zijn jasjes en marathonpakken te bestellen, maar elk andere wens is ook in HCA-kleuren te verkrijgen. Deze winkel is als sponsor op de hoogte van de kleding.

Pupillenteam HCA interclub Deventer 171112
HCA jasjes

Uiteraard kunt u daar ook passen, zodat de juiste maat bij u terechtkomt. Albert Jan Gerritsen en Johan van Vliet helpen u graag bij de keuze.

De gegevens van Hyro:

Adres: Middenweg 161h, Amsterdam.
E-mail: amsterdam@hyro.nl  open van 10.00 – 18.30 uur

Klik op deze link om direct naar de webshop van Hyro te gaan >

Prijzen zijn ook afhankelijk van kwaliteit en (evt. ander) merk.

Mats Siemons NPT2016
Wedstrijdpak