Feestelijke opening van het marathonseizoen met de 1e wedstrijd om de KPN-cup op de Jaap Edenbaan

baancompetitie_marathon_dames_C3

Zaterdag 14 oktober gaat de Jaap Edenbaan weer open en op zaterdag 21 oktober is er de seizoenstart van de KPN-cup marathoncompetitie. In navolging van de laatste 2 wedstrijden van het vorig seizoen gaan we ook nu weer extra tribunes plaatsen. Er zullen diverse activiteiten plaatsvinden naast restaurant JAAP, waar ook live muziek na afloop is. Er zijn horecapunten buiten op terrein met zowel snacks als drank. Kortom … we proberen er weer een feest van te maken voor u en voor de rijders. Jullie komen toch ook?

Over Henk Veen 8 Artikelen
Henk is, leeft en ademt marathon. Is er iets met marathon te doen, dan is Henk er ook. Zorgt dat het de rijders niets ontbreekt en is een echte organisator.