Interclub meedoen op 15 december!

De weersverwachtingen zijn vanavond niet best toch zie ik ruim 50 mensen staan op de startlijst van onze clubavond. Ja het kan natuurlijk meezitten tenslotte was het gisterenavond ook het eerste trainingsuur droog. Beetje mazzel heb je soms nodig. Meer zorgen maak ik mij om onze interclub wedstrijd een week later op de JE baan. Vera is al weken bezig clubs uit te nodigen en gelukkig zijn er een aantal die ja gezegd hebben maar in feite te weinig, er is voor ons op deze datum veel concurrentie van het Gewestelijk kampioenschap voor de C junioren en ook zijn er diverse andere clubs die ook hun interclub op deze 15 december hebben gepland. Clubs die bovendien anders bij ons mee zouden doen.

Ja dan wordt het lastig. Het zou toch fijn zijn als we naast ons team HCA 1 nog een team HCA 2 zouden kunnen opstellen. Vandaar nog even deze oproep.U hoeft niet te denken oh daar rijd ik niet hard genoeg voor want het is natuurlijk een gewone gezellige clubwedstrijd en we maken wel een eindstand op maar dat is meer voor de statistieken dan voor wat anders. Bekers en medailles zijn er uiteraard. Ik denk dat Vera de komende week nog wel mensen gaat benaderen en misschien denkt u wel ach lijkt me gezellig, en dat is het ook, geef u desnoods vanavond meteen op dat u beschikbaar bent. We zoeken wat pupillen, junioren C/B/A en neo/senioren en Masters dat mag eigenlijk geen probleem zijn gelet op ons ledenbestand.

Ik wens u in ieder geval vanavond vast veel succes en wie weet ook de week erna nog een keer. U mag zich met vele anderen daarna voorbereiden op een gezellige en voedzame kerst.

OF

nog mooier u krachten nog meten op 22 december 2018 op het te houden Afstandskampioenschap van Amsterdam, individuele afstanden voor het eerst te houden !!! Leuk toch.

Mocht dit alles nu lukken, deels lukken of niet lukken wens ik u in ieder geval namens het gehele bestuur, Bart Postma, trainers en vrijwilligers achter de schermen een goed uiteinde en vooral een vreselijk goed en koud begin (met veel ijs) van een fantastisch nieuwjaar en dat het goede begin dan maar vreselijk lang mag aanhouden.

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.