Trainer Juniorenselectie Jaap Edenbaan gezocht!

Via Henk Veen ontvingen we de volgende dringende oproep van de Technische Commisie van de Amsterdamse baancommissie:

Vacature trainer Jaap Edenselectie!

De baancommissie is voor de Jaap Edenselectie nog op zoek naar een geschikte trainer voor het komende seizoen! De Jaap Edenselectie bestaat uit een tiental zeer gemotiveerde junioren, die qua niveau net onder de gewestelijke selectie zitten. Ze hebben dan ook de ambitie en potentie om zich te plaatsen voor het NK-Junioren!

De groep traint op dinsdag-, woensdag- en vrijdagavond en heeft doorgaans op zaterdag of zondag een wedstrijd, regelmatig buiten Amsterdam. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor trainingskampen en wedstrijden in Heerenveen, Enschede e.d.
Er is sprake van een onkostenvergoeding.
We zoeken een enthousiaste trainer *) die de jeugd weet te motiveren en op adequaat niveau kan begeleiden. Schaatskennis en trainingservaring zijn daarbij belangrijker dan eventuele diploma’s. Denk bijvoorbeeld niet alleen aan trainers die zich verder willen ontwikkelen, maar bijvoorbeeld ook aan schaatsers die vroeger zelf ooit in een dergelijke selectie hebben gezeten.
*) Let op: deze trainersrol kan ook door 2 trainers worden ingevuld, waarbij ieder een deel van de wekelijkse trainingen verzorgt.
Namen van kandidaten met e-mailadres en/of telefoonnummer kan je mailen naar Jan van der Harst. We nemen dan zo snel mogelijk contact op voor nadere informatie.
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.
Namens de TC van de Amsterdamse Baancommissie.
Met sportieve groeten,
Jan van der Harst