Veel PR’s en baanrecord bij HCA-clubkampioenschappen 2018

dames pup D 1 quinty hersi 2 amelie ubels 3 wende smit 4 cindy v wijnbergen 5 benth caljouw 6 britt v d outenaar

Het was koud, guur, veel wind, maar iedereen reed met volle overgave. En de wind was guur, maar gunstig: mee op de lengte bij de kruising en doordat hij wat schuin stond wel merkbaar, meer veel minder aan de kant van de jury toren. Er werden, ondanks de weersomstandigheden, nog veel PR’s gereden en Mats Siemons reed bij de junioren C zelfs een baanrecord op de 500 meter in 39.53. Het aantal deelnemers was over de 100, dus lang niet slecht, maar het kan natuurlijk altijd beter, zeker bij onze wat oudere leden. De ijsverzorging was prima en vooral ijsmeester Reinier deed zijn best de baan prima te prepareren. Ook toen zijn collega veel sneeuw op de baan achterliet ging hij gelijk aan de slag. Top!

De foto’s van de Podia van Junioren t/m Masters staan op Facebook.

Hieronder de foto’s van de Pupillen en de uitslagen.

[envira-gallery id=”4124″]

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.