Vernieuwing jeugdmarathon

Komende woensdag gaat het jeugdmarathonseizoen van start. We gaan dit jaar iets nieuws toevoegen in de hoop dat het programma aantrekkelijker wordt. Wat gaan we toevoegen? We willen per categorie een mass start over 500 meter houden en wel vanaf pupillen C.

Wat is een mass start?

We starten per groep (categorie) op de 500 meter start en dan finishen we na een volle ronde weer op de finish voor de jurytoren. Na de mass starts gaan we de marathonwedstrijden houden.

Zo doen we dat de eerste keer. Wellicht moeten we de afstanden aanpassen, voor de Junioren C bijvoorbeeld 700 meter, maar het belangrijkste is dat er deelnemers zijn. Dus graag komen vanaf pupillen C tot en met Junioren C a.s. woensdag. En graag een beetje promoten in de clubs.

Wil je meedoen, geef dan even de namen door van de rijders; dat is makkelijk noteren in de jurytoren.

Ten slotte kunnen we nog enkelen juryleden gebruiken; graag bij mij aanmelden.