1e proef zomertraining Jaap Edenbaan: klein maar fijn!

zomertraining JE baan 19 9 16

zomertraining JE baan 19 9 16Gisteravond hebben we met een groepje enthousiaste HCA’ers meegedaan aan een zomertraining op de Jaap Edenbaan onder leiding van Willem Heijkoop. Die training kwam in de plaats van de training in het Amsterdamse Bos. We hadden wat meer mensen verwacht, maar misschien zijn er per ongeluk toch nog wat leden in het Amsterdamse Bos gaan trainen. Na een gevarieerde training dronken we nog iets op het terras bij JAAP waar we ook nog even doornamen wat we de voordelen vonden van een zomertraining op de Jaap Edenbaan: lekker dichtbij, niet meer in de file, overzichtelijk (als je achterraakt, kun je later weer aansluiten), wellicht mogelijkheden om gebruik te maken van andere faciliteiten op sportpark De Meer (b.v. atletiekbaan van AV23; moet nog onderzocht worden) en last but not least: gezellig nakeuvelen met een drankje bij JAAP.

Wij zijn er volgende week maandag 26 september om 19 uur weer. Jullie ook?