Doe mee met de Dorpsloop Baambrugge op 19 augustus a.s.

Dorpsloop 2016 Baambrugge

Dorpsloop 2016 BaambruggeBeste schaatsers in voorbereiding op de winter? Deelnemen aan de Dorpsloop in Baambrugge is dan een goed testmoment. Hierbij een uitnodiging deel te nemen aan de 27e Dorpsloop van Baambrugge op vrijdagavond 19 augustus 2016. De afstanden zijn 10 en 4 km, en voor de jeugd t/m 10 jaar de run over 1 km. Nieuw is het Run-klassement voor de jeugd t/m 7 jaar over de 1 km. Daarnaast worden de tijden van zowel 10, 4, maar nu ook de 1 kilometer digitaal via chips gemeten. Klein detail: de 1 km loop is gesplitst; de 8- t/m 10- jarigen starten om 18.55 uur, terwijl 19.05 de jeugd t/m 7 jaar start.

Inschrijving voor deze loop doe je hier tot dinsdagavond 16 augustus 23.59 uur. Op vrijdag kan er inschreven worden vanaf 18.15 uur in het Dorpshuis van Baambrugge.

e-mail: info@ijsclubbaambrugge.nl

Zie ook Facebook Dorpsloop en Facebook Evenement