Opschorting zomertraining tot 4 augustus a.s.

Beste leden, I.v.m. de vele afwezigen door vakantie en ook trainers die op vakantie zijn zal de training bij de bosbaan in de maand juli niet plaatsvinden. De eerstvolgende training zal weer worden gehouden op 4 augustus 2014. Peter Tijsen zal dan de training leiden. Houd de HCA site in de gaten voor eventuele wijzigingen in de komende tijd en zorg wel dat u de komende weken uw conditie zelf op peil houdt.

Ieder een prettige vakantie toegewenst,

namens het Bestuur

Albert Gerritsen