Uitnodiging tijdrit Baambrugge

Tijdrit Baambrugge

Beste schaatsers, IJsclub Baambrugge organiseert vrijdagavond 6 juni haar fietstijdrit over 13,5 km langs het Amsterdam-Rijnkanaal. De eerste deelnemer start om 19.15 uur vanaf de Indijk, daarna start er elke 30 seconden een renner.

Tijdrit BaambruggeAanmelden kan op vrijdag 6 juni vanaf 18.30 uur in het Clubgebouw van IJsclub Baambrugge bij de skeelerbaan, IJsbaan 6 te Baambrugge. Er wordt weer in verschillende categorieën gereden te weten: meisjes t/m 14 jaar, t/m 17 jaar en dames boven de 17 jaar. Bij de heren zijn er de categorieën Jongens t/m 14 jaar, t/m 17 jaar, heren boven de 17 jaar (senioren) en veteranen 40+. De kosten bedragen € 3,00. De jeugd t/m 17 jaar betaalt € 2,00. De marathon- en langebaanschaatsers uit de regio Amsterdam en Utrecht zijn weer welkom in Baambrugge. Meer informatie op www.ijsclubbaambrugge.nl.

met vriendelijke groet,

Dirk de Groot, IJsclub Baambrugge