Inschrijven voor koppelwedstrijd uiterlijk zondag 13 maart

Woensdag 23 maart is er een extra ijsavond waarop bij voldoende belangstelling een koppelwedstrijd wordt gehouden. Er is plaats voor 25 teams van vier man/vrouw, snel of minder snel. Voorwaarde is dat de deelnemers zijn ingeschreven voor de marathoncompetitie. Wie prijzen heeft of relaties heeft die prijzen willen schenken wordt gevraagd contact op te nemen met Henk Veen. Inschrijven kan tot uiterlijk zondag 13 maart per e-mail bij Henk Veen.