Familieavond, een waar feest met mooie prijzen!

Annette en winnend team

Annette en winnend teamBeste leden, Ja, Carel Donck heeft al een live verslag aangeleverd over de familieavond van afgelopen zaterdag. Het was weer een waar feest, waarbij we inderdaad geluk hadden met het droge en goede weer. Ik was zelf eerst even bij mijn dochter kijken bij de Holland Cup in Hoorn, maar was alweer rond half 9 terug op de baan en heb eigenlijk niet veel gemist. Ik was op tijd om de warme chocomel met een aantal mensen naar de krabbelbaan te brengen; die ging er best in.

Ik had deze keer bij de prijsuitreiking weinig te doen. Annette was vanuit Hoorn meegekomen om het familieteam Veelenturf/Gerritsen aan te moedigen en wilde de prijsuitreiking wel voor haar rekening nemen. Het gaf een aantal HCA-jeugdigen de gelegenheid meteen met haar op de foto te gaan en het werd zo doende een gezellige boel: 1e, 2e en 3e prijs en een fraaie wisselbeker en verder voor iedereen keus uit een presentje van de grote cadeautafel.

1e prijs : Robijn Hamminga / Dijs de Neeling / Valentijn Wilmink / Marten Buijs
2e prijs: Hille Steenhuis / Pijke Steenhuis / Sjoerd de Boer / Femke de Boer
3e prijs: Wim Heikoop / Josje Heikoop / Melle Blits / Michel Dekker.

Een festijn dat volgend jaar weer voor herhaling vatbaar is; dat is zeker.

Ik wil vanaf deze plek vooral alle mensen die op de een of andere manier hebben geholpen bij deze avond bedanken: onze starter, jury, ET, klokkers , trainers, fotograaf en chocomelkoeriers!!

En natuurlijk onze sponsoren voor de prijzen en gastvrijheid: Waterman, Jac Hoeve en familie, Toyota Ekris, Kaja Oehler.

Op naar volgend jaar.