Buitengewonde ledenvergadering HCA

Radioweg 64, Amsterdam, Noord-Holland, 1098 NJ

Evenement type

Kaart niet beschikbaar

Hierbij nodigen wij u uit voor een buitengewone leden vergadering i.v.m goedkeuring van de nieuwe statuten van de HCA

De vergadering zal plaatsvinden op

Woensdag 29 november 20:00 in de Biffizaal in de “Jaap” op de Jaap Edenbaan.

De Biffizaal bevindt zich in de Jaap, achteraan.

1. Opening
  2. Notulen ALV van 22 juni 2023.
  3. Behandeling statuten
  4. W.v.t.t.k.
  5. sluiting

toelichting bij punt 3 van de agenda

Het bestuur stelt voor om de statuten te wijzigingen omdat ze verouderd zijn en hiermee te voldoen aan de huidige wet en regelgeving voor verenigingen. De voorgestelde statutenwijziging zijn gebaseerd op de modelstatuten van de KNSB met daarin verplichte elementen om op te nemen. Inmiddels zijn de voorgestelde statutenwijziging goedgekeurd door de KNSB. Dit is tegenwoordig een vereiste voordat de statutenwijziging aan de Algemene Vergadering wordt voorgelegd.

De statuten kunnen op verzoek opgevraagd worden ter inzage door een e-mail te sturen naar janneke@sv-hca.nl of kunnen fysiek worden ingezien na afspraak. Op de vergadering zelf zal het bestuur zorgen dat een aantal papieren exemplaren aanwezig zijn.

Het bestuur stelt voor, indien tijdens de vergadering geen twee/derde van de stemgerechtigde leden aanwezig is, om daarna direct een tweede vergadering bijeen te roepen en te houden op 29 november, waarin over het voorstel een besluit kan worden genomen door de aanwezige leden.

Tot ziens op 29 November 2023

Willem Heikoop

SECRETARIS

Onder de link treft u het verslag van de ALV van 22 juni 2023.

Geef als eerste een reactie