Kom kijken naar Inline skatewedstrijd KNSB in Prumerend

inline skaten Purmerend

Wil je eens een echte Inline skate wedstrijd zien dan is dit je kans. Na Baambrugge 14 mei komt de KNSB Baancompetitie woensdag 21 mei ook naar Purmerend.

inline skaten PurmerendOp de net officieel geopende 200m piste gaan de rijders om 19.00 uur van start met een 300m tijdrit,gevolgd door een afvalkoers.

De officiele opening van de nieuwe piste wordt om 18.00 uur verricht door de Purmerendse wethouder van sport dhr Helm.
Komt allen kijken, de toegang is gratis.

Adres Trimpad 10 in Purmerend.