HCA Clubkampioenschap

Zaterdag 11 maart werd gestreden om het clubkampioenschap van de club. Naast de gezelligheid rond de baan, werd er op de baan kneiterhard gereden. Het ijs werkte niet helemaal mee, direct na de dweil duurde het vrij lang voordat de baan hard werd en dus sneller. Bij de senioren werden Bas van Nispen en Lisa van der Spek clubkampioen, maar we zouden alle anderen ernstig te kort doen door hun niet te vermelden. Daarom hieronder alle uitslagen en de foto’s.

Quinty in het zonnetje

Het werd een spannende wedstrijd over 2 afstanden, voor het eerst bij de senioren over 500 en 1000m, waar in andere jaren over 500 en 1500m (met soms een afsluitende 3km) werd gereden.

Tijdens de prijsuitreiking werd Quinty Hersi door voorzitter Albert in het zonnetje gezet wegens haar uitstekende prestaties dit jaar. Nederlands Kampioen super sprint, Nederlands Kampioen marathon, mooie 1e plaats bij het landentoernooi, 5e plek NK allround junioren, 1e plaats Zilveren Bal en dan ook nog (belangrijkste 😉) Clubkampioen HCA. Gefeliciteerd met dit seizoen! Dit inspireert de nieuwe jeugd!

Er zijn ook foto’s gemaakt van een aantal vrijwilligers (het lukte niet om iedereen voor de lens te krijgen), omdat wedstrijden zonder deze kanjers niet mogelijk zijn!

AM100-Clubkampioenschappen-HCA-klassement-Distance-Combinations

Foto’s pupillen