Twee baanrecords Anna van de Bos

Anna van de Bos: 2 baanrecords

Anna van de Bos: 2 baanrecordsZaterdag 23/11 was de tweede gewestelijke wedstrijd voor pupillen A op Amsterdam. Twee HCA-rijders stonden aan de start naast de andere rijders van Amsterdam, Hoorn, Alkmaar, Haarlem en Utrecht: Anna van de Bos en Tirza Sandu!

‘Kanjer’ Anna van de Bos heeft weer TOP gereden. De coaches aan de zijkant waren ook erg onder de indruk van haar rijden. Anna  reed twee baanrecords bij de pupillen: op de 500m 45.29 en op de 1000m 1.31.77. Ze werd eerste en mocht een medaille in ontvangst nemen.
Ook onze ‘Topper’ Tirza heeft het goed gedaan: net geen PR op de 500m, maar op de 1000m een dik PR! 1.49.29: ruim 4 seconden eraf gehaald. En Tirza is mooi in het midden geëindigd!

De rest van Amsterdam deed het ook goed, net als de rijders van de andere banen. Er zijn dan ook vele PR’s gereden. Dus wie zegt dat Amsterdam of een niet overdekte baan niet snel is, dat is NIET waar! Als de omstandigheden goed zijn, kan Amsterdam heel snel zijn!

Nu op naar de volgende wedstrijd..dus weer flink trainen om straks nog sneller te gaan!